atcars.pl

motoryzacja, transport, logistyka

skuter elektryczny
Motoryzacja

Czy warto przesiąść się na skuter elektryczny? Omawiamy wady i zalety eko transportu.

Dziś obalimy mity na temat pojazdów elektrycznych i rozważymy, czy zakup skutera elektrycznego ma więcej plusów, czy minusów. Wyjaśnimy, co możesz zyskać, a co stracić na przesiadce z pojazdu spalinowego na elektryka.

Cena nie taka straszna

Pojazdy elektryczne wielu kierowcom kojarzą się z luksusowym oraz strasznie drogim wydatkiem. Jednak obecnie, wcale nie trzeba wydawać majątku, aby stać się posiadaczem pojazdu z silnikiem elektrycznym. Wystarczy spojrzeć na ceny skuterów oraz motocykli SuperSoco https://supersoco.pl/cennik/. Za 9999 zł można cieszyć się własnym, ekologicznym jednośladem o niezłych parametrach.

Koszty eksploatacji, które zaskakują

To, że pojazd elektryczny jest tańszy w eksploatacji, nie ulega wątpliwości. Mało jednak osób zdaje sobie sprawę z rzędu oszczędności generowanych przez codzienne dojazdy skuterem miejskim zamiast autem spalinowym. Uwzględniając różne koszty, jazda samochodem kosztuje średnio 600–700 złotych na miesiąc, podczas gdy przesiądziesz się na skuter elektryczny, z Twojego portfela ubędzie około 50 złotych. Rachunek jest prosty. Przejechanie 100 kilometrów na napędzie elektrycznym kosztuje ok. 2 zł. Silnik spalinowy za tę kwotę przejedzie może 1/16 tego dystansu. Ponadto, utrzymanie pojazdu z napędem elektrycznym nie obejmuje wymiany oleju silnikowego, świec, przewodów zapłonowych, przeglądów itp. Jedynym wydatkiem raz na 5–6 lat jest zakup baterii.

Mniej egoizmu, więcej świadomych wyborów

Motocykle i skutery elektryczne nie emitują spalin oraz hałasu, przez co stają się o wiele bardziej przyjazne środowisku. Jeśli masz dodatkowo okazję pozyskiwać energię z odnawialnych źródeł, zakup pojazdu na baterie będzie jeszcze bardziej opłacalny. Ty zaś będziesz mógł mieć świadomość realnego wpływu na stan środowiska i naszej planety. Uwaga! Jazda bez dodatkowych efektów w postaci zapachu benzyny, spalin oraz ryku silnika uzależnia. Jeśli raz zakosztujesz takiego komfortu jazdy, nie zatęsknisz za blaszaną puszką otoczoną chmurą CO2 i mnóstwem decybeli atakujących Twoje uszy.

Co z zasięgiem?

Skutery elektryczne do niedawna nie oferowały atrakcyjnej alternatywy dla pojazdów spalinowych ze względu na niewielki zasięg do 60 km. Obecnie nowoczesne skutery jak CPX https://supersoco.pl/cpx/ zawiozą Cię nawet na odległość 140 km! W realiach miejskiej dżungli jest to wynik w pełni zadowalający, biorąc pod uwagę, że baterię możesz bez problemu wyjąć i naładować w dowolnym miejscu ciągu pracy. Pełne naładowanie uzyskasz już po 3,5 h. 10 kg bateria zmusi natomiast Twoje mięśnie do pracy innej niż wielogodzinne wertowanie dokumentacji i pisanie na klawiaturze, co wyjdzie Ci tylko na zdrowie.

Idealny w miejskim labiryncie

Skutery oraz motocykle napędzane energią elektryczną pozwalają dotrzeć wszędzie tam, gdzie potrzebujesz i o wiele szybciej niż dotychczas.Te zwrotne i dynamiczne pojazdy sprawnie omijają samochody stojące w korkach. Znikają również problemy z parkowaniem. Lekkie, wygodne i proste w obsłudze skutery CPX oraz CUX będą niezastąpionym źródłem satysfakcji z podróżowania.

Dodatkowe atuty

Skutery elektryczne nowej generacji, jak SuperSoco posiadają nie tylko zwracającą uwagę sylwetkę, ale również praktyczne dodatki jak:

  • automatyczna skrzynia biegów z możliwością kilku prędkości (w motocyklach elektrycznych nie ma skrzyni biegów),
  • energooszczędny i wysokowydajny silnik,
  • światła LED,
  • cyfrowy wyświetlacz,
  • regulowane podnóżki,
  • pojemny bagażnik,
  • tempomat,
  • port USB,
  • bluetooth,

Jeśli jeszcze nie czujesz się przekonany, przeczytaj nasz artykuł https://supersoco.pl/5–argumentow–za–tym–ze–skutery–elektryczne–moga–wkrotce–wyprzec–pojazdy–spalinowe–przynajmniej–w–miescie/. Bilans z ekonomicznego punktu widzenia jest prosty, jednak czy jesteś gotowy na zieloną rewolucję w swoim garażu, większą swobodę oraz nowy wymiar komfortu jazdy? Przemyśl i umów się na jazdę próbną supersoco.pl. Czekamy na Ciebie.